صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: معرفی و آدرس شرکت1403/06/18ورود به سیستم
کد خبر: 5تاریخ انتشار خبر: 20/03/1403 - 14:1تعداد بازدید: 75

معرفی و آدرس شرکت


به نام خدا


رایان کاران تجارت اطمینان

نام شرکت

سهامی خاص

نوع شرکت

579678

شماره ثبت

تهران خیابان ولیعصر بالاتر اطالقانی کوچه فیروزه پلاک 33 واحد 52

آدرس دفتر مرکزی

02188941595

تلفن

rayankarantejaratetminan@gmail.com

پست الکترونیک

کار گروهی_اتحاد_اعتماد و هم بستگی_ خط سیر رایان کاران تجارت اطمینان در طی 20 سال از حیات و وجود آن در صنعت IT کشور بوده است.تفکر_منش و روحیه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینش پیشرو_ توانمند و قابل اطمینان باشد.نوبماند و نوکند.این شرکت کوشیده استکه آشنایی همراه_صادق و همیشگی برای خود _دوستان _شرکا و مشتریان خود باشد تا در تمام فصول همراهیش تجربه ای متمایز و جامع را در اختیار آنها قرار دهند.
اطلاع رسانی و ارتقا سطح آگاهی و دانایی مشتریان از طریق متدهای بازاریابی و روابط عمومی فراهم کردن بهترین و مطمئن ترین سخت افزار ها و نرم افزارهای جهان و دقیق و شبکه گسترده توزیع و پشتیبانی و حمایت دائمی مشتریان در غالب خدمات پس از فروش نمونه -زنجیره توانمند این شرکت در پیش راندن و پیشرو بودن به شمار می آید. تاکنون محصولات متعدد و متنوعی با نشان هایی برتر بین المللی در بازارهای داخلی  کشور  تحت پشتیبانی و حمایت این شرکت قرارگرفته است.
مراحل رساندن محصول به دست مشتری شامل بررسی و انتخاب مدل ها_سیاست های قیمت گذاری_موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش شرکت ونهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه این شرکت صورت میگیرد. با این رویکرد که رضایت همه جانبه مشتریان شرکت کسب شود. از آنجایی که نیاز های کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد شرکت رایان کاران تجارت اطمینان نیز همواره سعی بر این داشته که گسترده وسیعی از محصولات IT  و تجهیزات اداری به روز را به مشتریان خود ارائه دهد که مهم ترین آنها عبارتند از:
نرم افزار
ماشین های اداری
انواع ویدئو پرژکتور
محصولات IT
انواع قطعات داخلی کامپیوتر نظیر مادربرد_کارت گرافیک_حافظه رم و مانیتور
انواع لوازم جانبی کامپیوتر شامل ماوس _کیبورد_اسپیکر_هدست_وب کم و گیم پد
انواع نوت بوک_نت بوک و تبلت
انواع حافظه جانبی مثل هارددیسک و فلش مموری
انواع چاپگرها
شرکت رایان کاران تجارت اطمینان جهت تامین هر کدام از این محصولات با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دنیا همکاری می کند.این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدیدترین ومعتبر ترین برندها و محصولات جهانی بکار گرفته و از نام رایان کاران تجارت اطمینان به عنوان ابزاری قدرتمند در این راستا بهره میگیرد.
شرکت رایان کاران تجارت اطمینان





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co